lauantai 19. toukokuuta 2012

Lankaa, lankaa, lankaa...

Lankaa tuli taas hankittua oikein kunnolla. Onneksi kaikelle on ohje jo tiedossa - eli kyseessä ei ole heräteostoksesta!

Alun perin mun oli tarkoitus tilata nämä kaikki Novitan tehtaanmyymälästä, mutta onneksi tajusin käydä katsomassa omalta kylältä parista kaupasta - löysin joitain alla olevista yli euron halvemmalla/kerä!

No, mutta pidemmittä puheitta:
Olin lankahyllyllä etsimässä normaalia Nallea, kun silmiini sattui nämä kaksi kerää. Oon aina halunnut kokeilla Nallen Aloe Veraa ja nyt kun alennuksessa sattui olemaan, niin mukaan lähti. Näistä tulee ryppyvarsisukat, jotka on Novitan sukkalehdessä.
Mä oon etsinyt tätä kissojen ja koirien kanssa ja vihdoin tärppäsi! Näistä tulee tuubihuivi.
Nämä haluavat päästä villatakiksi.
Näistä tulee viitta.
Ja näistä tulee kesäpaita (puikoilla jo!).

Ainoat näistä langoista, jotka tilasin Novitalta, ovat nuo yllä olevat Tennesseet. Lankaa ei tuossa värissä ollut enää saatavilla meidän alueella (kyseessä poistoväri) ja minua lykästi, kun tuota oli vielä nettikaupassa myynnissä. Eikä se alennuskaan ollut pahitteeksi ;)

1 kommentti:

  1. tuo mintun vihreä nalle on hurmaava! :) Sopisi mukavasti vaikka mökki-villasukiksi :)

    VastaaPoista