torstai 15. joulukuuta 2011

Kapusiinia pukkaa

Tässä postauksessa mainitsemastani Noki-langasta on valmistunut vihdoin kapusiini.

Kun ensimmäisen kerran näin kapusiini-ohjeen Ravelry:ssä, olin aivan myyty. Silti, kesken projektin, meinasi välillä usko loppua, että "Näyttääköhän se sittenkin typerältä minun päässäni?". No, loppujen lopuksi tuo on ihan kiva.

Noki-lanka oli minulle aivan uusi tuttavuus - muistan, että silloin kun tuo lanka tuli kauppoihin, en voinut kuvitellakaan tekeväni siitä mitään, se oli niin outo vaihtelevine paksuuksineen. Ihan kiva lanka se kuitenkin on.
  • tehty: 7.-14.12.2011
  • lanka: Novita Noki
  • väri: musta-harmaa (890)
  • puikot: 7,00 mm 60cm-pyörö, bambu
  • ohje: Ravelry
  • lankaa kului: 91 g
Tämän työn myötä tuli myös kokeiltua bambupuikkoja ja kyllä tykkään! Todella kevyet neuloa verrattuina noihin millä ennen olen neulonut.

Alun perinhän minun oli tarkoitus neuloa noita kapusiinejä vielä muutama, mutta saa nähdä jaksanko/viitsinkö... Keksin nimittäin parille jäljellä olevalle kerälle sopivasti käyttöä käydessäni Kuopiossa... Ihmisten vaatebongailu kunniaan!

P.s. Eikös mulla olekin suloinen fleece-huppari? :D Vanha kuin mikä, mutta todella lämmin ja pehmoinen kotivaate. I like!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti