lauantai 20. elokuuta 2011

Kuulumisia

Koulujen alettua on tullut tehtyä käsitöitä rutkasti vähemmän kuin kesällä. Olen saanut suurin piirtein 4 cm sukan vartta sen jälkeen valmiiksi.


Yksi syy tuohon "laiskuuteen" on tosiaan tuo koulun ja mulla siis lukion alkaminen.
Toinen syy on se, että mä oon ollut tosi väsynyt ja mulla on koskenut hirveesti päähän - kiitos pahan poskiontelon tulehduksen, joka vaikuttaa mulla päänsärkynä (hirveä paine siis laukaiseen päänsäryn) ja siihen annetun vahvan antibioottikuurin. Tää on jopa toinen antibioottikuuri mun elämän aikana ja sen kyllä huomaa. Kummatkin kuurit on vielä ollut nyt puolen vuoden sisällä...
Mä saatan myös joutua astmatesteihin sen takia, kun mulla on pitkittynyt yskä. Vaikka minulla astma todettaisiinkin, en luopuisi kissoista mistää hinnasta. Mulla ei oo koskaan tullut mitään oireita kissoista ja yleensäkään eläimistä - enemmänkin luulen että syynä on mm. huonepöly ja siitepöly (+ mun entisen koulun homeongelmat).


Mutta asiasta kukkakeppiin, blogissa nimeltä Neuleaddiktio on menossa arvonta! KLIK KLIK!

2 kommenttia:

  1. Syksy aina vie voimia, kun loman jälkeen palaa arkeen tai tulee uusia juttuja (niinkuin sinulla lukion aloitus) Kyllä ne käsityöt sitten taas etenee kun syksy pimeine iltoineen saapuu :)
    Tsemppiä sinulle opiskeluun! Ja toivottavasti paranet pian taudistasi ihan kokonaan!

    VastaaPoista
  2. Lila: Niinhän se tekee. Kyllä tämä elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan.

    VastaaPoista